آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»توزیع کالا»داهوآ،دوربین مداربسته داهوآ،IP-AHD-HD دا
داهوآ،دوربین مداربسته داهوآ،IP-AHD-HD دا-pic1

داهوآ،دوربین مداربسته داهوآ،IP-AHD-HD دا

داهوآ،دوربین مداربسته داهوآ،IP-AHD-HD داهوا
با توجه به پیشرفت عصر سامانه نظارت های تصویری و کنترل محیطی، مجموعه فعالیت خود را با هدف ایفای نقش موثر در شبکه امنیتی و حفاظتی با توزیع گسترده و عمده برندهای کره ای و تایوانی و چینی راهکارهای جدیدی را پیش روی متخصصان و کارشناسان عرصه حفاظتی فراهم نموده است.
مجموعه با تکیه به تخصص و کارآزمودگی مدیران و تجربه اعضای گروه در سطوح مختلف و محصولات جدید و بروز این امیدواری را می دهد که بتواند پاسخگوی نیاز همکاران و مشتریان عزیز باشد.
تمام تلاش بر این است که بتوانند تمام اطلاعات لازم و جامع درباره انواع دوربین مداربسته های تحت شبکه، HDCVI، AHD، آنالوگ به همراه دستگاه های ضبط NVR، HVR، DVR را به بازدیدکنندگان در این عرصه ارائه دهد. همکاران و متخصصان با تجربه هم می توانند با توجه به محصول و کالاهای مورد نیاز خود با در نظر گرفتن موجودی در سایت از طریق ارتباط با شرکت نیاز خود را برطرف نمایند.
محتویات سایت هم بر اساس تکنولوژی های جدید و تولیدات روز این عرصه بروزرسانی می گردد تا بتوانیم گام به گام همراه با تحولات سامانه های نظارت تصویری، اطلاع رسانی کامل به بازدیدکنندگان عزیزمان در حوزه وب، به بهترین شکل ممکن وظیفه خودمان در عرضه کالا و محصولات انجام دهیم.
همچنین می توانید جهت دریافت قیمت محصولات ثبت شده درسایت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل و یا تماس با شرکت با ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است شرکت ایمن توسعه فرادید نماینده انحصاری برندهای ذیل می باشد.
Inovo-dahua-megavision-castle
برای دریافت مقاله های سیستم های حفاظتی از وب سایت این شرکت بازدید بفرمایید.این مطالب تهیه شده است، تا بتواند سیستمی جامع وکامل در اختیار کاربران فضای وب قرار داد.

شرکت ایمن توسعه فرادید به مدیریت آقای مهندس علی حیدری
واحد فروش
همراه:09125519172 همراه:09364689333 تلفن:02537714437
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید و باماتماس بگیرید
www.imanfaradid.com
www.dorbinkala.ir
imanfaradid2@gmail.com
قم-خیابان انقلاب ابتدای 45 متری عماریاسر پلاک 29

دوربین مداربسته،دوربین مداربسته داهوآ،دوربین های تحت شبکه داهوآ،دوربین های AHD داهوآ ،دوربین آنالوگ داهوآ ،دستگاه ذخیره ساز داهوآ


آگهی دهنده: علی حیدری
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - توزیع کالا در قم
آدرس: خیابان انقلاب ابتدای 45 متری عماریاسر پلاک 29
به روز شده در:۱۳۹۶/۳/۳
بازدید: 351 بار
ایمیل: