آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»توزیع کالا»فروش انواع ساعت هوشمند در جاست جانبی
فروش انواع ساعت هوشمند در جاست جانبی -pic1

فروش انواع ساعت هوشمند در جاست جانبی

انواع ساعت هوشمند (اسمارت واچ)
از میان نام‌های بزرگی مثل اپل و سامسونگ تا ساعت‌ سازان قدیمی مثل فوسیل و ده‌ها کمپانی دیگر، ساعت‌های هوشمندی را ساخته‌اند که نوتیفیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌ها و امکانات خیلی بیشتری را برای ما آورده‌اند. در کنار زیبایی و جذابیت، وظیفه اصلی ساعت هوشمند صرفه‌جویی در زمان ما است.

اگر با گوشی موبایل خود زیاد موسیقی گوش می‌دهید و یا اگر بخواهید پیام‌ها و تماس‌های خود را چک کنید، قطعاً راحت‌تر است که به مچ دستتان نگاه کنید، تا اینکه گوشی را از جیبتان بیرون آورید و قفل آن را باز کنید. حتی برخی از مدل‌های ساعت هوشمند مثل اپل واچ (آی واچ) سری 3، قادر هستند که به تنهایی و مجزا از گوشی هوشمند نیز کار کنند.


انواع اسمارت واچ
اگر سلامتی برای شما اهمیت دارد و یکی از کارهای روزمره شما ورزش کردن است، ساعت‌های هوشمند زیادی هستند که به شما کمک می‌کنند تا سلامتی خود را به حد مطلوب رسانده و حفظ کنید. هر دو کمپانی اپل (Apple) و سامسونگ (Samsung) به موضوع سلامتی افراد اهمیت داده‌اند و ساعت‌های هوشمند جدید خود را به عنوان گجت‌هایی با تمرکز بر سلامتی معرفی‌کرده‌اند.

ساعت‌ هوشمند شما باید با موبایل هوشمند شما سازگاری داشته باشد و با توجه به برندهای متنوع گوشی در بازار، برندهای هواوی (Huawei)، ال جی (LG)، سونی (Sony) ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کردند که با سیستم عامل اندروید سازگار هستند و از نظر کارایی هم بسیار قدرتمند هستند. همچنین برندهایی مثل مای کرونوز (MyKronoz) و آیلایف (I-Life) ساعت‌های هوشمند خوبی طراحی کرده‌اند که از نظر قیمت بسیار به صرفه‌اند و قیمت ارزان تری نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند دارند.
جهت خرید انواع اسمارت واچ به سایت جاست جانبی مراجعه نمایید.


آگهی دهنده: فروشگاه جاست جانبی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - توزیع کالا در مشهد
به روز شده در:۱۴۰۱/۵/۲۶
بازدید: 181 بار
ایمیل: