آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»توزیع کالا»واترپروف پودری بتن ، آب بند پودری داخلی
واترپروف پودری بتن ، آب بند پودری داخلی -pic1

واترپروف پودری بتن ، آب بند پودری داخلی

واتر پروف پودری ماده ای است بر پایه اسیــد های چرب که حاوی مواد پرکننـده خلل و فرج و مواد دافع آب می باشد که طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراسیون سیمان در داخل منافــذ و حفره ها جاری شـده و نقش دافع آب و رطــوبت را به عهــده می گیرد . نفـوذ نا پذیری بتن از عوامل تعیین کننده برای پیش بینی و ارزیابی دوام و استحکام بتــن می باشد. اگر بتـن با طرح اختلاط صحیح و با نسبت آب به سیمان و مواد سنگی مرغوب تولیـد گردد نفوذ پذیری آن کاهش می یابــد ، مصرف مقدارکنترل شده ای از مواد واتر پروف پودری به مخلوط برای کاهش نفــوذ پذیری باعث ایجاد بتن مرغوب می گردد .
خواص و اثرات :
ساخت بتن نفوذ نا پذیر جلوگیری از نفوذ محلول های شیمیایی آب بندی مخازن استخرها ، سدها تولید بتن با دوام و مرغوب
کاربرد ها :
رفع نفوذ عوامل مخرب به داخل بتن جهت جلوگیری از نفوذ محلول های شیمیایی جهت آب بندی مخازن ، سدها و تونل ها و استخر فونداسیون اسکله های دریایی.
روش مصرف :
واتر پروف پودری را به 2 روش می توان استفاده نمود : ترکیب واتر پروف بتن با آب اختلاط بتن واتر پروف پودری بتن پس از اختلاط کامل به بتن اضافه شود جهت استفاده بایستی واتر پروف پودری بتن را با سیمان ، ماسه کاملا مخلوط نمود ( ماده واتر پروف بایستی به طور یکنواخت در تمامی قسمت های بتن پخش شود ) جهت حفظ سیالیت بهتر است از فوق روان کننده جهت حصول مقاومت بالا استفاده نمود . ضروری است در هنگام تولید بتن نسبت آب به سیمان به دقت کنترل شود و از 40% تجاوز ننماید ، در غیر این صورت آب اضافی موجود باعث ایجاد تخلخل و در نتیجه نشت آب می گردد . نکته : استفاده بیش از 3 برابر مذکور بدون استفاده از فوق روان کننده باعث کاهش مقاومت بتن می گردد .

میزان مصرف میزان مصرف واتر پروف پودری به ضخامت بتن بستگی دارد . معمولاً برای بتن تا ضخامت 15 سانتی متر در حدود 3 درصد وزن سیمان مصرفی و برای ضخامت بتن بالای 15 سانتیمتر 1/5 الی 2 درصد وزن سیمان مصرفی می توان استفاده نمود .
ایمنی این محصول جزء مواد خطرناک نمی باشد ولی در صورت تماس با پوست میتواند ایجاد حساسیت کند . لذا از عینک و ماسک مناسب استفاده شود . در صورتیکه این افزودنی داخل چشم پاشیده شود حداقل 15 دقیقه با چشم آسیب دیده درون آب تمیز پلک زده شود . از تماس با چشم و دهان و مواد غذایی خودداری شود .
نگهداری واتر پروف را می توان در ظروف در بسته به دور از نور مستقیم آفتاب در دمای +5 الی +25 به مدت 2 سال نگهداری نمود توجه گردد که این محصول در ظروف در بسته محفوظ از یخبندان و تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد .
تلفن :02165423400

همراه : 09124201549-09127659115-09127659116


آگهی دهنده: betonplastco
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - ملارد - توزیع کالا در ملارد
آدرس: تهران –ملارد – چهار راه ملارد – 6کیلومتر به سمت صفادشت – ابتدای یوسف آبادقوام – جنب هلال احمر
قیمت: مناسب
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۴
بازدید: 313 بار
ایمیل: